Vlivem zúžení mohou vznikat kolony, protože poslední sčítání dopravy zde odhalilo přes 9 500 aut denně. "Za možné zdržení se předem omlouváme, tradičně slibujeme snahu neprotahovat dobu dopravních změn," uvedl Miroslav Mazal z Ředitelství silnic a dálnic ČR.
Veřejného výběrového řízení na zhotovitele se účastnily čtyři stavební firmy. Nejvýhodnější nabídku za cca 1,3 milionu Kč předložila vybraná firma Repont, která po polovinách silnice I/55 provede výměnu dosluhujících mostních závěrů. Jedná se o opravu stávajícího mostu evidenčního čísla 55-006 se zachováním prostorového uspořádání. Současné závěry budou vybourány až na povrch nosné konstrukce mostu, nová náhrada šířky 240 mm slibuje snížení hlučnosti od provozu, který dosud znepříjemňoval život obyvatelům velmi blízké obytné zástavby.