Na polovině mostu na Masarykově třídě byste už v těchto dnech mohli vidět třeba těžký nákladní vůz. Znamená to, že betonáž je hotová a dopadla dobře. V části mostu, kde bude chodník, jsou uložené inženýrské sítě. V příštím týdnu bude překládání dalších inženýrských sítí ze zbytku starého mostu na novou část pokračovat. Povrch mostu ještě samozřejmě není hotový, chybí například tramvajové koleje a standardní technické vrstvy vozovky, ale i tak to dnes vypadá úplně jinak, než když obě strany řeky spojovala jen prázdná ocelová konstrukce.
Na pravém břehu řeky mezi mostem v Komenského a mostem Rejnok pokračuje budování kamenné zdi nad náplavkou. Ta bude tvořit podstatnou část výhledu chodce, který se bude po dokončení procházet po náplavce, takže na jejím vzhledu dost záleží. Pokračuje i stavba kamenné zdi u sjezdu z ulice k řece v prostoru u Bristolu.
Na opačném břehu Moravy pokračuje bednění k betonování a vyvázání armatur. Až bude na této straně nábřeží dokončeno betonování, dostane stěna jako konečnou vrstvu původní kamenné kvádry z 20. let minulého století.
Stavba mostu Rejnok / Foto: BW
Stavba mostu Rejnok / Foto: BW