Nové dresy z dílny Adidasu od dodavatele vybavení 11teamsports navazují na minulou sezonu. Vzor, který odkazuje na trikot ze začátku 90. let minulého století, kdy se ke slovu postupně dostávala legendární skvadra pod vedením trenéra Karla Brücknera, tentokrát místo proužků tvoří tečky. Novinkou je venkovní, dominantně bílá sada, ve které jsou barvy použity naopak.
Na hrudi ponesou fotbalisté znovu jméno generálního partnera klubu – sázkové kanceláře Tipsport a také hlavního partnera Sigma. Na záda přibyl nový platinový partner Redstone.
Foto: sigmafotbal.cz
„Domácí dres je podobný jako loni. Dařilo se nám v něm, vyhráli jsme pohár, tak věřím, že nám přinese štěstí i v nové sezoně,“ řekl obránce Jakub Elbel, který si novou sadu vyzkoušel při předsezónním focení v ateliéru Lukáše Navary. „Moc se mi líbí venkovní bílá varianta,“ doplnil útočník Matěj Mikulenka.
Základní kombinaci pro domácí zápasy tvoří modrý dres, bílé trenýrky a modré štulpny. Ve venkovních zápasech je první variantou bílá – modrá – bílá. Třetí sada pak bude kompletně žlutá, fanoušci už ji znají z předchozích let.
Brankářské dresy jsou v první variantě červeno-růžové. Dalšími možnostmi pro strážce hanácké branky budou zelená a černá.
Jméno nového platinového partnera na zadní straně dresu připomíná, že do nového ročníku vstupuje Sigma se změněnou vlastnickou strukturou. O plánech nového majoritního majitele bude mluvit nové vedení klubu ve čtvrtek ráno na tikové konferenci. O všem budeme informovat.